Minggu, 10 Februari 2013

[me2day]130210 Minho,Jonghyun,Key & Sulli me2day Update


[민호] 할아버지,할머니 주무시는데 ㅋㅋ 모두 잘보고 있죵?
[Minho] My grandpa and grandma are sleeping keke you're all watching it, right?

[종현] 불켜놓고 기다리다가 본방은 불끄고 봐야 제맛. 잘들보고 계시죠?
[Jonghyun] It's best to wait with the lights on and turn them off when watching the show. You're all watching, right?

[Key] 나도 인증
[Key] I acknowledge too

[설리] 지금 MBC에서 방송하고있는 샤이니오빠들 나오는 어느멋진날 보고 있는데ㅋㅋㅋ
너무 재밌당 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 으아 정말 부러워~ 나도 진짜 여행 가고 싶다~~~~ 샤이니오빠들 최고!!!
[Sulli] I'm watching Wonderful Vacation with the SHINee oppas in it airing on MBC right now kekeke
It's so fun kekekekekeke wah I'm so jealous~ I really wanna go on vacation~~~~ SHINee oppas are the best!!!



Source :shineee.net
Translated by: kimchi hana @ shineee.net 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar